keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Ensimmäinen sato viikko

on lähtenyt hyvin alkuun ja sukkia on jokaiseen laariin saatu jo useampi pari. Olen koittanut kommentoida jokaisen ensimmäistä valmistunutta paria, mutta jos joku on jäänyt huomaamatta se ei ole ollut tarkoitukseni.

Olen saanut ihailla jokaisessa alablogissa mitä ihananmpia sukkia. Oma sukka innostukseni on tällä viikolla oikein vaudissa, mutta ensi viikolla saattaakin sitten olla hieman hiljaisempaa kun aloitan työt maanantaina.
Mutta on minulla siltikin jokaisessa vuorokaudesasa aikaa kutoa ihan mukavasti ainakin omasta mielestäni.

Jatketaan tytöt ( tai miehet) samaan mallliin.

3 kommenttia:

Maija kirjoitti...

Moi! Näyttäis tuo sivupalkissa oleva Villaa Ylle- keräys päättyneen jo.

Mammu kirjoitti...

Mulle ei ole vieläkään tullut kutsua mihinkään blogiin. Tuolla vasemman reunan listassa kuitenkin näemmä olen.

marelo kirjoitti...

mammu laita s.postisi mulle tuloemaan uudestaan niin koitwtaan sut saada mukaan keräämään satoa