tiistai 20. syyskuuta 2011

Kolmas satoviikko 6.-19.9.2011

On jälleen kerran laskettu ja mahtavasti tälläkin viikolla kudoimme sukkia, mutta ihan tokan viikon saalisiimme emme päässeet.

Muistakaa, että emme lopeta syyskuussa vaan jatkamme matkaa vielä lokakuun.

Käpälän lämmittimiä tuli seuraavasti:

Aikuisten sukat 102 ( sama kuin viimeviikolla)
Lasten sukat 29
Vauvan sukat 15
Säärystimet 2
Aikuisten tossut 6
Lasten tossut 1
Vauvan tossut 1
Aikuisten polvarit 6
muu 1

Yhteensä käpälänlämmittimiä tehtiin tällä viikolla 163 ja kokonaissaldomme on 441

Olen ihaillut teidän ihania polvisukkianne ja kirjoneulesukkianne.. Te teette todella taidokkaita sukkia. Minä olen vain tehnyt ihan tavallisia ja kateellisena ihaillut muiden kätten töitä.
Melkein olemme saaneet puolisen tuhatta paria valmiiksi, mutta ensi viikolla saamme sen rajapyykin rikottua ihan varmasti.

Hyvää syksyistä satoilua teille kaikille.

2 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Way to go, satoilijat! Minä myös olen ihastellut, kuinka jaksatte/osaatte tehdä mitä erikoisempia sukkia ja tossukoita. Itsellä satoilu on käynnistynyt vähän nihkeästi, mutta ehkä se vielä ensi kuun loppuun mennessä saa vauhtia.

Kysäisen nyt tässä, että olikos se niin, että kengänpohjallisetkin lasketaan sukkasatoon? Ekaluokkalainen tarttis kumppareihinsa uudet... :)

emo kirjoitti...

kyllä lasketaan.