sunnuntai 26. elokuuta 2007

Esittelen siis itseni.

Elikkäs olen Ninni. Ja blogini löytyy tästä osoitteesta.
Toivon että tämän projektin avulla neuloisin lisää, ja enemmän. Ja kaikkia ihananmallisia sukkia. En neulojanan ole mikään himoneuloja, mielestäni se on van mukavaa , ja osinkin rentouttava puuhaa. Ja neulon kun siltä tuntuu, usein katsoessa telkkaria. Mutta mulle ei sovi sellaiset hommat että niissä on jokin dedlain, ja työ pitä valmistua just siihen mennessä. Jos tiukalla aikataululla jotain neuon, siitä tulee tylsää, eikä jaksa neuloa jos on tylsää.:)

Mitäs tässä vielä pitäisi kertoa. No sen verran, että veikkaanpa ettei täältä minun suunnaltani projektin aikana valmistu mitään hirvitä määriä sukkia. Mutta toivotaan. :)

Ainiin, kun minä en tiedä hirmuisesti mitään muita ihania sukkamalleja, kuin ihan perussukka vaan, niin toivoisin että joku voisi infota missä olisi kivoja malleja. :)

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

Jos osaat englantia, kurkistahan tänne:
http://knitty.com/archiveFEET.html

Suomenkielisiä täällä:
http://www.ullaneule.net/ullakko/arkisto.html

Löytyy varmaan muitakin neuleohjesivustoja, mutta tuossa ne, mitä minä useimmiten käytän. Toivottavasti löytyy mieleisiä malleja. :)