sunnuntai 26. elokuuta 2007

Taivuin...

Sukkasato. Ensi reaktioni oli minäkin!!! Sitten aloin miettiä. Olen mukana herra ties kuinka monessa projektissa, työsyksystä on tulossa ennätyskiireinen ja katit vaativat paaaaljon aikaa. Jospas jättäisin välistä? Nyt olen sitten vajaan viikon puhunut itseäni ympäri, ja koska villasukat ovat kuitenkin minulle se kaikkein tärkein neule, mukana olen! Mitään en lupaa, mutta tod. näk. jotain kuitenkin saan aikaiseksi.... Voisinhan esim. saattaa valmiiksi asti ne ainakin kolmet keskeneräiset sukat jotka tuolla takanpäällä piilottelevat...

Se kuuluisa viimeinen pisara, joka sai minut liittymään tapahtui tänä aamuna taas. Olen kylppärissä, putsaan ja rasvaan naamavärkkiäni. Ja taas mua syödään! Kattien ehdoton lemppariharrastus aamuisin on paini minun jalkani tai nilkkani ympäri. Saan kasan pieniä pintanaarmuja ja mikä pahinta: villasukat hajoavat! Tarvitsen siis sukkia!

Villasukka

1 kommentti:

satumh kirjoitti...

tottakai villasukan pitää olla mukana täällä. sehän ois suuri vääryys jos et oilis. :) nimikin kun jo kerran velvoittaa. :)